lördag o söndag!

ja nu är helgen över igen..
o här sitter man o datornördar sej i vanlig ordning..
jag har faktiskt pluggat lite matte idag..
men imorgon bli det mer, för imorgon ska jag o johanna ha pluggdag :P hehe.
ska bli intressant o se om vi får ngt gjort. de fick vi ju visserligen förra gången.. gött :-P

igår blev de party i k-stad.. mkt mkt trevligt! och kul!
sen drog vi hem till karlshamn.. :P
vissa blev mer dragna än andra igår, inga namn nämnda :-)
pastakok mitt i natten och nerbäddad i köket..
ja vi alla vet ju vem det är som ligger o sove ri köket. haha
men det hindrade inte han inte..
nej det blev efterfest oxå.. :P haha!
en helt klart rolig och bra lördag..

söndagen ha mest bestått av trötthet..
och slapp!
men även lite matteplugg :D
duktigt av mej :-)
ska göra rent i blixtens bur nu med tänkte jag :-)
o sen plocka upp lite här.. sen isac välte ut glitter på mitt golv.. hehe!
så kan de va...

Hoppas att ni med ha haft en bra helg :-)


Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback