Fredag..lördag..söndag..

fredagen fortlöpte efter den långa rundan med mange o johanna..
gjorde egenlitgen inte så mkt vettigt efter det..
sen blev jag sittandes vid datorn halva kvällen..
men skrållan tyckte jag skulle komma ner till dom..
sagt och gjort, jag vandrade ner till stan!
blev lite fimmys, sen en sväng in på compa! :P
sen lite torgarundor med skrållan.
en sväng till svängsta och sen hem till bingen.. skönt :-)

Idag vaknade man tidigt som vanligt..
har fixat o donat lite..
pratat med papsi!
sen nu ringde Cilla o Isac, de kommer hit lagom till lunchen :P hehe!
Vamrökt lax idag, mums :)
Senare idag bär det av mot k-stad till misfis :-P ska bli roligt!
Dock är planerna lite ändrade...
vi skulle ju åka hem tiidgt..för att inte missa  festerna här hemma. men nu vet jag inte hur de bli..
pga att compa ha ändrat lite på sina regler o de försörde min o johannas planer..
så jaa..vi får se om vi åker hem till k.hamn eller om vi stannar i k-stad ;-) hehe!
vi får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda :P och vad vi hittar på ;-)
nu ska jag iaf hoppas in i duschen..

imorgon (söndag.) blir det pluggdag..
man kan ju hoppas att det är fint väder ute så kan man ju kanske sitta ute o plugga :P
mysigt värre!

Om ngra helger om detta vädret håller i sej är det jag som kommer att dra ut o grilla.
även om jag får göra det själv.. för ack vad jag längtar :P haha!


vi hörs sen..

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback