flippad lördag, lugn söndag.. o en trött måndag :P

lördagen va lite flippad..
vissa blev fullare än andra :P haha!
det var 25 årsfest :-) massa folk, musik, stå hej och kuuul! :-)
vid halv tolv tiden var det jag mie emma johanna o daniel som tog taxi in till stan..
röjde gärnet på compa.. tills jag gick iväg en sväng..
då försvann emma och mie.. hm...vart då?
jag letade en stund.. men fick sen sms, att dom blev utkastade..
så illa. va säkert av den sura vakten.. jäkla höns till vakter som mie sa! haha!
jag letade upp lite folk jag hängde med..trevligt folk ute faktiskt.. ;-)
det blev stängningsdags, jag o mange vandrade till marinan som vi konstaterade att det va för mkt folk..
likadant på bönan..så mange föreslog toms corner..
det blev falafelrulle från toms som vi gick o käkade på vägen hem. haha!
mums mums.. dock spillde jag ner hela mig med sås :P
kvällen fortlöpte..

en riktigt lugn o chillig söndag..
mysigt kan även detta va! ;-)
La mej ganska tidigt..

o så steg jag upp idag vid 5, för att köra pappa till ronneby vid lite över 6!
han skulle till tandläkaren.. kl 7!
så satt där o väntade när han va inne hos tand-doktorn..
sen körde jag papsi till jobbet, tog bilen o körde till karlskrona!
där han tydligen hade sagt fel tid till mej.. han hade sagt ca halv tio till mej..
punktlig som man är va man där lite över 9!
inte en kotte syntes till! nehenej tänkte jag..
klockan blev halv tio, men ingen syntes till.. nehenej tänkte jag..
o vips så dök de upp en tjej som jag inte träffat innan.. hon skulle oxå dit..
men till henne hade dom sagt 10, halv elva?! så illa..
all väntan gjorde mej hungrig. så vi va tvungna att köpa mat till mej :P
vid 11 dök Ida och Linn upp! så alla hade tydligen fått olika tider.. hmm..
jag åkte dit, trodde vi skulle prata osv om timmar o sånt.. men nej..då var det dags för att arbeta.
är helt slut nu! =/ verkar bli jobb borta i kallekrona hela veckan.. :S menmen. får väl kasta pengar på det då..
hoppas jag ha tjänat in lite pengar iaf sen när jag väl får lönen :P hehe!
efter jag hade jobbat klart, stack vid 16.40, så lämnade jag in min kamera, med glimten i ögat ska jag nu få ut en ny kamera.. dock får jag ju täckna en ny försäkring så kommer ju kosta lite iaf. men heey, vad gör de när jag få en ny kamera? likadan visserligen, men det gör inget så länge jag ha en fungerande kamera :D
så nu får jag klara mej utan kamera denna veckan? :O hur ska detta gå? :( snyft!
fan ta onoff om jag inte får den på ons elle torsdag som lovat! haha!

sen körde jag hem igen.. utan kamera , utan papper men dock 3 t-shirts rikare ''hennings'' haha!
läckert! :-)  va kalas trött.
o sen blev jag lite distraherad med så jag körde lite fel.. men en snabb vändning o sen va jag på rätta spåren igen. haha!
aja..nu e jag mega trött! sjukt trött.. frågan är om man ta buss, tåg eller bil imorgon? :S :P
hmm.. usch..orka inte tänka..! =/  ska nog sova nu. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback