onsdag och halva veckan ha gått..

helan o halvan.
ja nu har halvan av veckan gått kan man väl säg :-) och helan kvar? :O haha
jobbat 7-14 idag :-) så skönt när det va fint väder.. inte för att jag gjorde nått vettigt ändå..
stack hem till mamma efter jobbet o snackade lite skit!! :P
det var tusan 29 grader varmt då!! jisses, inte undra på att man va så varm? hehe!
efter vart hemma ett tag cyklade jag hem till älsk!
tog en snabbdusch och diskade innan han kom hem och gjorde soppa :P
vi har gjort upp en matsedel, så idag hade han bestämt att de va soppadags..
soppan va mkt god, han kan om han vill den där spillevinken :P
sen drog vi till lindeborgssjön och låg där en timme..
pratade o myste..
jag och min jeppsson <3
tack för att du alltid finns för mej!
älskar dej <3

igårkväll gick de bra och jobba men..
den klumpigaste kommentaren jag kom på när jag jobbade kväll igår..
sa till Hanna..
- fasiken vad jag känner igen dej?
- Ja, det är nog från compa?
Jag - Jaså? ja så är det kanske?
H - Ja vi har dansat på compa!
hahahah..snacka om noll koll... :P

men senare på kvällen kom vi även på att vi hade en gemensam vän,
vår egna lilla fisan! Japp mkt riktigt, du sofi :P hehe!
så jag visste att det var ngn annanstans jag kände igen henne från med..haha!

imorgon blir det jobb 16.30-21.30!
sen hem o sova/mysa med honey!

fredag: Jobb 7-14
Lördag ledig: då blir det slapp, kalas, fest ;-) niiiice!

ha det göttans..
nu ska jag glo på weeds!

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback