ny vecka. nya möjligheter!

Japp nu börjar strax en ny vecka..
jag har introduktion måndag, tisdag..
ska röntgas på onsdag, jobbar torsdag och sen är jag ledig resten av veckan.
som jag vet nu iaf! :-)
ska bli skönt att vara lite ledig.. det va ett tag sen nu man va ledig
2 helger i rad.. så de ska bli gött!
sen sätter mitt riktiga schema igång nu den 22a juni..
och jag börjar jobba varannan helg.
Jag jobbar mkt kvällar med =/
måste fixa så jag e ledig åtminstone någon dag på östersjö..
men med min tur lär det inte hända..
men man får hålla tummarna och försöka fixa det! :-P
man ska inte ge upp innan man har testat! :-)

så imorgon vankas de introduktion kl 8.30!
så det blir till att upp på berit och cykla dit :P

usch..jag är så trött..men kan inte sova..
tankarna snurrar... =/ jobbigt..
sen är det  några ungdomar utanför som håller på att köra moped..
o skrika, tutar och härja.. märks att sommarlovet har börjat nu.. :P

Nej Godnatt på er mina kära vänner <3

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback