Lördagen e kommen..

Ja nu e lördagen kommen.. och jag är för en gång skull helt ledig ihelgen..
så skönt :-)
denna lördagsmorgon spenderades med honey, åt frukost tillsammans
och hade det allmänt mysigt. innan det vankades shopping på stan med andy :P
jorå..jeans, tröjor, jacka inhandlade pojkarna..
dom va nästan snäppet värre än hos tjejer :P haha!
nej riktigt så illa va de ju faktiskt inte! :-)

sen var vi hemom mitt en sväng o hämtade lite grejer..
bland annat silikon ;-) så nu ska vi spruta i det i de små hålen som finns på väggen på jeppes toa!
Blir nog kalasbra :-)
och ikväll vankas det partaj med mina girls! :P niiice!
ska bli kul :-)
om man ska ta o sova en stund nu, är så trött..
innan man börja på att göra fint i köket igen..
fattar inte att det alltid blir så stökigt så fort jeppe har kommit hem? hmm...
hahaha!

Ha en bra dag o kväll allihopa.. Det ska jag iaf ha! :-)
Puss och kram!


Tycker om dej Jesper Svensson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback