trött söndag..

idag är det en trött söndag..
men med behagligare värme ute, åtminstone att jobba i..
nu är jag hemma från jobbet en sväng..
börjar jobba klockan 16 igen..
så ska vila lite och göra lite mat innan jag beger mej till jobbet igen..
delad dag är ingen hit minsann, men det är bara till att jobba o se glad ut! :-)

så imed jag skulle upp tidigt idag så blev det inte så mkt gjort igår..
jag va fyllechaffis åt Lisa, Cindy och simone! :-) hehe.
jesper följde med oxå så jag slapp köra tillbaka själv sen.. :-) snällt av min darling :-)
innan vi begav hos mot Lisa o co så käkade vi lite jordgubbar, då jag fick en snigel i käfta!
fy tusan.. vill aldrig mer käka jordgubbar. haha!
spottade ut den igen. örk!
sen har jag/vi gjort en annan tabbe oxå..
vi la fram fryst köttfärssås på bänken för att de skulle tina..
de skulle in i kylen sen.. men det glömdes bort för ett tag :P
så det tinades på diskbänken, men etiketten neråt..
så den färgades av så nu står det, köttfärssås 25/6 på bänken i köket. haha
vi har skrubbat o haft oss men de går inte bort..
så nu ska vi få supermedel av pappa arne :P hoppas det går bort med de! :-)

I fredags va jag med johanna och mange på kilibom!
det var ingenting att ha där..
 inte ens ngn god mat..jo langos..men va inte så sugen på de :P hehe!
men det var trevligt sällskap iaf, mina kära vänner :-)
och så fick vi se på Lasse stefanz en stund med :P mkt niiice! :o)

nej nu blir de matlagning och lite tvtittande innan jobbet igen :-)

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRRRR.. Lasse;) mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback