torsdag

torsdagen e kommen och veckan börjar närma sig sitt slut..
imorgon är jag ledig. skööönt!
på lördag jobbar jag delad dag tack vare att jag har bytt för dåblir jag ledig på östersjö-lördagen.
och det är ju alltid trevligt :-)
sen är jag ledig på söndag med..
så frågan är om man ska festa till att lite när man kommer hem på lördag kväll.
hade vart kul o gå ut o shaka asen lite :P haha!
men man får se vad som händer och om man orkar..

imorgon blir det bull och muffinsbak tänkte jag.. niiice
ikväll gjorde jag en blåbärspaj..
väntar på att den ska svalna så man kan ta sej en tugga på den sen :P haha!
mumsigt värre :-)

igår var jag med skrållan.. mkt niiice.
det bkev pizzaätande och promenad med dessi och med mkt skratt :P
trevlgt värre.. var ju ett tag sen nu vi träffades..

när man jobbar så dumma tider så blir det att man blir lite osocial :/ tråkigt men så är de.. :-(
menmen..snart är östersjö kommen och då är man iaf lite ledig..
lyckades ta ledigt :-) eller ja jag har ju bytt en dag oxå..
så jag är bara ledig lördag o söndag! men de blir finemang det :-)

nehe..nu ska jag käka blåbärspaj.. yammiie!

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback