snart dags för jobb.

jag e sjukt trött.. fattar inte hur jag kan vara de, jag som sovit så länge? :P
hm..o igen mat har jag varken hunnit eller orkat göra..
jag har bäddat rent, med de nya kuddarna, sen har jag diskat o plockat undan litegrann :-)
så ingen mat blev gjord. får bli att ta med sej panpizzan o frukt till jobbet idag :-)

ska bli skönt när arbetsdagen e slut, komma hem,
duscha, krypa ner i den nybäddade sängen
och se skräckfilm med älskling <3
de ser jag framemot :-)

ha en bra dag. nu åker jag till jobbet snart, tar bussen idag..
:-) hoppas ngn kan köra hem mej sen :D haha!

Puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan va bra. Trodde ett tag att Danne använde den i smyg:)

2009-07-25 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback