en ledig dag..tröttis..

idag har man haft en ledig dag.
är ändå helt slut, mega trött.. värmen tar död på en alltså..
men man ska inte klaga...
tror dock att jag håller på att bli sjuk igen :/
har ont ihalsen, andningen känns knasig igen...
näsan igentäppt, känns som jag börjar blit sådär sjuk igen..
från och till hela tiden.. hoppas verkligen inte det..
orka inte va sjuk :-/ men finns ju inte så mkt att göra, när ingen vet vad som är fel på mej.
jobbigt läge liksom.. menmen..

idag har jag inte gjort så mkt.. mest tagit det lugnt..
legat ute en stund på balkongen i solen.. :P hehe
sen åkte jag mamma o mormor en runda till asarum..
skulle köpa läskback tänkte jag..men icke sanicke..
då var man tvungen att handla för 150 kr för att få köpa en back läsk för 20 kr..
alltid ngt lurigt med reklam sådär.. :P hehe. jäkla skiit.
och de pallade jag inte just då, va trött, varm. halsont och mamma o mormor väntade utanför i bilen..
så vi åkte hemåt igen.. :P hehe.
va hemma en liten stund innan jag begav mig till optikern för att få/ hämta mina linser..
Japp jag har äntligen tagit tag i saken efter så lååång tid jag ha sagt att jag ska testa linser..
men dessa linserna som hade kommit nu, passade inte mina ögon, dom kom fel o dom gled osv.
så nu har de beställt nya linser,
får inte dom förrän i slutet på månaden då optikern har semester nu med i 2 veckor, suck!

kom hem ungefär samtidigt som honey, jag hade köpt med mej thaimat, mumsigt värre :P
mumsade på det, och sen bar det av mot biiiiio!
Baksmällan ''the hangover'' så sjukt rolig var den, den är helt klart värd att se :D:D hehe!

nu kom vi hem.. och pratat om filmen. skrattat lite..
och nu blir det läggdags..
Godnatt! :-)

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback