vissa människor..

vissa människor..
ja dom är inte alltid som man tror att man vet hur dom är..
man kanske inte känner dom tillräckligt..
ja jag vet inte.. vet inte mer än att jag e sjukt besviken..

o att folk engagera sig i andras liv utan att våga stå för det!!
så trött på människor som inte är ärliga!
folk som snacka så mkt skit. folk som inte ha en aning om mitt liv,
mina relationer, mina vänner, MITT LIV!
fok som man inte har pratat med på superlänge som
ändå våga yttra sej om saker de inte ha en aning om!
folk som hon, patetisk! haha! folk som du H!!!! finner inga ord.. haha!
ska man börja gå i andras fotspår..
kanske avslöja både det ena o det andra..
både om dej o dej??
isf kan det bli en hel dek :P

,men nej jag e inte så patetisk! o inte så elak heller..
men mina saker hade iaf vart SANNA!
långt ifrån allt skitsnack som kommer från folk som inte vet vad dom snacka om! :P
Mina vänner är mina vänner och jag vet var jag har dom!
jag vet att dom alltid finns där..

till skillnad från dej..för du ha aldrig vart en vän..
o de e inte jag som står ensam o glo :P hehe.
allt ha ju sin förklaring.. :P hehe!
patetisk nog att säga massa skit...
men förstå att du inte ha så mkt bättre för dej ;-)
men du kan ju snacka om ditt egna liv nästa gång..
 jag lovar, det e nog mer intressant än mitt :P
då det bara e lögner som kommer ifrån din mun om mitt! :P
tur bara att man ha såna bra vänner som förstå att du ljuger!
för att de vet mer om sanningen än du ngnsin kommer göra lilla du! mohaha!

du förtjänar ändå ett litet tack R! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback