trött..städnippran. :P

japp...mallan är trött..
o fick städnippran innan..
så nu ha det börjat rensas igen :P hehe!
hade ju tvhyllan o väggarna kvar :.)
im on my way :D hehe!
har tagit ner alla porslinsaker o plastat in dom..
+ mina porslindockor
( få dåligt samvete.haha..de bara ligger där inlindade o titta så ledset på mej?! )
ska hämta en kartong på bennys imorgon o
packa ner dom i källarn + massa annat bråte :P

o så ska jag fortsätta packa ner ''flytta-hemifrån-grejer'' i den andra kartongen :P
o kasta all skit som bör kastas :P
fyy faaaaaaaaan som det ser ut här..
varför va jag tvungen att börja städa? haha! illa illa!

och nu ha man hjälpt pappa med datorn med :-)
ska skriva upp en lapp nästa gång hur man gör med vissa saker..
det underlättar nog både för mej o han! :-P hehe!

imorgon vart det inskolning för Issemannen igen..
men bad mamma ta det så jag fick sova ut efter denna veckans inskolning :P hehe.
så på fredag är det jag som tar han till dagis igen..
o sen e inskolningen mer eller mindre klar.. får hoppas det går bra :-)
men det tror jag nog att det gör :-)

usch..nu ha jag ont i ryggen o får lämna mitt numer väldigt stökiga rum tills imorgon :P haha!
ska snart hoppa ner i bingen tänkte jag nämligen :-)

lilleman
lillkillen efter att ha vart ute o lekt med dagistruppen..
körde hem till mormor maj o åt middag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback