trött..

ja idag är jag tröttis..
har vart o skolat in lilleman på dagis idag :P
morgonen började med att klockan tjöt så där vid halv åtta!
mallan va mkt förvirrad.. tog tag i väckarklockan..
tryckte på knapparna.. men de slutade inte tjuta!
va faan? kastade den i golvet..
för att sen inse att.. hmm..de e mobilen som låter! haha!
så jaa.. en ny väckarklocka kanske behöver införskaffas med :P hahaha!
tryckte av mobilen. vred på mej o somnade om.
mamma kom in tio i 8 o väckte mej..
skulle vara på dagiset i mörrum vid halv 9 :P hehe!
så stress stress..

mallan sprang ut till bilen..
en banan i näven, bra musik på radion o en diggande malin bakom ratten..
kan de bli bättre? hehe!
kom fram till mörrum..
inskolningen gick bra. :-)
sen körde jag o lilleman in till stan o gjorde lite ärenden :P
o nu hamnade vi här hemma..
i värsta oväsenden! gubbarna är här o fixar i duschrummet..
borrar eller vad fan dom gör.. shiit..
man får ont i huvudet! :P

min kamera har gått sönder med.. fundera på att ta mej till karlskrona idag...
eller om man ska vänta till imorgon o försöka få med mej ngn =P hehe!
får se hur jag gör.. men min kamera.. kan inte vara utan den.. :-( snyft snyft!
snacka om beroende!

aja,,så är fallet..
ha en bra dag allihopa!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback