trevlig kväll :)

jahaja..den där 2timmars promenaden med martin hjälpte nog inte så mkt.. hahha
har ingen effekt nu minsann när jag ha tryckt i mej massa godsaker..
det enda den där promenaden har lyckats med efter denna kväll..
va en trevlig pratstund o träningsvärk i malins höfter,ljumskar o ben :P haha!
snacka om klen..
märks att man börja bli gammal o dessutom så suger konditionen!
SNÄLLA FÖRKYLNING SLÄPP NU SÅ MAN KAN BÖRJA TRÄNA!!!
jag blir så klen när jag e förkyld juh o får ont överallt :( snyft! hehe

ja..i alla fall..
allt onyttigt  man ha tryckt i sej ikväll..? haha
ja..först började jag o ann-sofi med en varsin pizza!
men innan dess blev det en upptäcksfärd med familjen åkesson i asarum.
mkt skoj måste jag säga. haha!
kom hem..hungriga som bara den..
krängde en varsin pizza.. o drack massa cola!
sen färgade vi mitt hår
( som inte blev bra btw, hehe.
knallrött i hårbotten o sen mörkrött i resten av håret, suck.! hehe )
efter detta åkte chipsen o dipen fram ;) o ännu mer coca cola :P
tittade på en film och sen gick jag hemåt nu vid halv ett :P hehe!
vi glömde / hann dock inte med ngn ansiktsmask..
så jag får väl ta en själv imorgon bitti :P haha!
men vi hade en trevlig o avslappnad kväll!
såna behövs ibland! massa snack o lite verkstad med andra ord :P haha!
dessutom blev man ju en rödtott med ;-)
hoppas det blir bättre när man ha tvättat det någon gång =)
annars får jag färga om det på fredag eller lördag..
då får sandra eller johanna rycka in för de e ju dom jag ska umgås med då ;-) hehe!
bara så ni vet girls ;) haha!


imorgon blir det att jobba med.. börjar tydligen ytterligare en timme tiidgare..
dessutom ska jag jobba med en nykomling imorgon..
aja..man får väl se hur det går..
men malle e ganska bra på att lära upp folk?! haha!
så imorgon lär det bli en sen kvääääll! blä!
fundera på att gå dit o hem.. förbränna iaf lite av allt man tryckt i sej ikväll :P hahaha!
äsch..va fan..man lever bara en gång :D


nej nu ska mallan hoppa ner i bingen.. ha det finast!
Puss och kram  mina vänner! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback