tankeverksamheten..

ja min sådan är på hög spinning idag..
massa tankar! :P
konstiga tankar! haha!
Vem har egentligen kommit på alla ord som finns?
vem bestämde att får skulle heta får?
varför heter får egentligen får?
de kunde lika gärna hetat bää och sagt fåååår?!hmm..
Jag förstår mej inte på det här med världen tror jag inte! :-)

men varför ska man då tänka så mkt?
när man inte få ngra svar?
det gynnar ju ingen..men varör tänker man då så mkt på det?
man bli ju bara knäpp av allt tänkande?
man får nog acceptera att man inte kan förstår allt..inte ens lite!?
men lite hade ju vart skoj att förstå förståss! hahaha!
nej nu får jag nog släppa detta för stunden :P
jag återkommer kanske med detta ämne senare..



Johanna tycker jag borde bli filosof :P haha!

Malin || - says (14:44): vad jag fundera idag johanna! o sen liksom varför heter får egentligen får? de kunde lika gärna hetat bää och sagt fåååår?! hm... haha! det får nog bli vad mitt nästa blogginlägg ska handla om

Johanna says (14:44):
ja vissa dagar gör man det.. bara du inte funderar på ledsna grejer
Johanna says (14:45): tänker du på sådana grejer haha? du kanske ska bli filosof

Malin || - says (14:45): ja jag borde nog bli filosof haha

Johanna says (14:46): ja. det hade nog passat dig bra.. fast jag vet i fan vad man gör egentligen..
Malin || - says (14:47): nej inte jag heller.. det får vi nog ta reda på :P
Johanna says (14:47): ja tänk på det.. hur en filosof jobbar egentligen.
Malin || - says (14:49): ja det ska jag filosofera vidare på! :P haha!



och vips så vet ni alla vad mitt nästa blogginlägg kommer handla om! haha!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag brukar fundera på hur saker blev till... Undra hur man kom på hur vetemjöl blev till... Undra hur man kom på glas...

Postat av: Malin

hehe.. ja det är med en bra fråga.. märkligt sånt! men de kanske man kan googla fram? ;)

2009-01-26 @ 20:49:07
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback