sömnlös..

ja jag finner ingen ro denna natten heller att somna i vettig tid..
måste bli en förändring på detta snart..
är verkligen trött..men inte överdrivet.
var det innan.. trodde jag skulla somna på 3 sek.
men va tvungen att ringa elin.
o prata av mej lite.. o få lite råd ;) haha.
o även ge henne ett hett råd :P haha
om vad allt detta handla om bör ej nämnas :P o ska ej nämnas!
o efter detta samtal blev jag pigg igen ;-)

men tack för en trevlig, lång o bra pratstund..
blev dock inte lika lång som förra gången.. haha
då pratade vi i över en timme..
men denna gången nöjde vi ju oss med en halvtimme. :P

Va bara tvungen o skriva detta inlägg o säga tack till min kära vän!
Tack för att du finns och alltid finns här för mej..
Jag kommer ihåg i somras..haha..vilka oförglömliga stunder en del alltså :P
dom bör ej heller nämnas här? haha!
Vi ha skrattat, gråtit, skällt, vart arga, sura, GLADA, fulla, flumiga,
klantiga, krsimöte ;-) osv tillsammans.. ja allt..
o vi håller ändå ihop... du vet allt om mej praktiskt taget..
snart sambos kanske? mohaha!
Tack för du finns gumman!
Äkta vänskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback