sommar

Malin || - says (00:32):delfiner iaf världens finaste djur :P
killen med grillen says (00:33): jag tycker nog en räka är värdens finase djur..
Malin || -  says (00:33): haha varför de?
killen med grillen says (00:33): ha du sett en sådan i närhet?? hahaahha
Malin || - says (00:33): hahaha. du e dum i huvudet martin haha
killen med grillen says (00:33): .. ja för helt ärligt så tycker jag att räkor ör världens fulaste djur..
Malin || - says (00:34): hahaha..
killen med grillen says (00:34): men vilket team vi är kolla jag är ju värsta dykaren på min bild.. o du är ju en sådan dellfin jagare på din.. ;-)
Malin || - says (00:35): hahaha..ja jag tänkte med på det innan haha! värsta somrigt med haha! :D



ja nu längtar jag till sommaren..
efter min o martins djupa konversation :P haha
och efter ha tänkt på alla roliga grillkvällar o partynights med vännerna som lär bli av.
festivaler, tältning, bus och slippa tänka på att kränga på sej tjocka jackor o tröjor!
bada, sola o kolla in hetingar på stranden ;-) haha!
grillkvällar är sååå efterlängtade.. :-)
det är så mysigt.. och kul o samla ihop ett gäng o ge sej ut på äventyr o grillning :P haha!
för sånt är alltid ett äventyr om det är jag som sköter grillen ;) haha!

SOMMAR 2009, KOOOOM NUUU!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback