sicken kväll!

ja shiit vilken kväll..
förkyld o jävlig, knaprandes på c-vitaminer o halstabletter när man begav sej iväg till party i mörrum hos syster!
Mkt trevlig fest!
Blev chips, ostbågar, godis, chokladpudding, tårta, ja guuh va givmilda folk va :P hehe!
Snicksnack, vin o cider drickande :P
blev lite runda om fötterna där tror jag..
för resan in till stan o hur vi hamnade på companiet..
hmm.det är som en tjock dimma för mej! haha!
och för Johanna :P haha!
ändå drack vi inte så mkt.
jag drack en vinare + 3 cider, en shot! :P
men så va jag ju förkyld med.
inne på compa fortsatte jag nog med en till cider. haha
vi träffade blandat med folk ute.. vissa roligare än andra..
inga namn bör nämnas :P hehe!

kvällen fortgick och vi hade en riktigt jäävla kul kväll.
med mkt skratt o mkt galenheter.. :P
bildbevis på det mesta fanns tydligen på kameran :P haha!
compa stängde och jag vet inte hur men jag befann mej snart hemma hos danne
och tog hand om en ''trött'' liten johanna som låg på golvet o mådde skit :P hehe!
stackarn! Fixade hem henne till Jesper och där blev vi sovandes inatt! hehe!
hela dagen har gått åt till att vara bakis och att sova..
först nu vid 16 tiden som vi började vakna till liv.

tog en visit inom sandras för att säga hej till girlsen.
o så lånade jag duschen med.
Tack babe! <3
efter det begav jag o johanna hos till bönan o käkade falafel o vegetarisk tallrik. MUMS!
o sen nu åkte vi hem! :P
snälla mange körde oss :-)



i morse när jag vaknade
- vi kolla på korten johanna. inte för att jag tog ngra kort ute på compa..

Oooops, massa kort blev visst tagna :P haha!
bilder som inte kommer att publiceras o även bilder som bara måååste publiceras :D haha!


TACK SÅ MKT FÖR EN SJUKT ROLIG KVÄLL ALLAHOPA!
tack baabe, för en skoj kväll, nästa helg, gör vi vadå johanna? haha! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback