oj oj...

ojoj nu ha jag inte skrivit så mkt i bloggen på ngn dag..
det är inte likt mej.. :P
men har haft mkt att stå i och en liten Isac att skola in på dagis..
det tar på krafterna :-)

sjukt trött idag..sitter här med en tallrik yoggi och ett glas oboy. så man får ngt i magen iaf :)
inskolning idag till halv tolv :-)
det ska nog gå bra :-)

igårkväll blev det bus med sofia och johanna..
jag vandrade ner till gunsan o fia..
där fick man höra att Gunsan tyckte carola va ett rövhål. haha
jag trodde hon menade Bert karlsson men nejdå.. det var carola minsann hon menade :P haha!
ja alla ha vi olika åsikter och det är la bra :P
jag anser ju mer att bert är det :P hahaha!
menmen..
sen blev det en tripp till asarum.men de bör knappast nämnas för vi stannade bara en liten stund :P
sen bar det av hemåt igen..!

hem till datorn, bingen och uppdatering på bilddagboken ;) grr.. hahaha!
KOMMENTERA!!!
http://knasisen.bilddagboken.se


nu bär det snart av till dagis med Isac..
tänkte lämna han där o sen köra hem o hämta hans stövlar hemma hos honom..
så jah testade att lämna han själv vid lämning idag..
hoppas det går bra o att fröknarna tycker de e en bra idé.
för isac tyckte det va jättekul när jag berättade om mina planer för han :-)
älskade Isac <3


tjo! ha en bra dag allihopa :)
over and out :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback