nöjd med livet.

Ja jag är ganska nöjd med mitt liv nu! :-)
bara att förkylningen kunde släppa så hade det vart ett plus! :-)

jag ha min familj som alltid finns här.
Jag har underbara vänner som alltid finns här!
Både tjej o killkompisar! :-)
Snälla o trevliga arbetskamrater
Trivs på jobbet, har kul!
vilda fester och nya bekantskaper!
massa foton, massa minnen!
Tårar, skratta och vara glad!
Galenheter, pulkåkning  osv!


Massa craaaaazy! O jag trivs precis som jag har det! :-)

Men satsa på att flytta hemifrån snart!
Ganska stor omställning ändå, att även om man bott hemma innan..
att flytta hem igen efter 1 år!
så mallan ska satsa på att flytta detta året.
o ska ha en stoooor säng! haha!
och en finfin soffa :-) haha!
hade ju inte vart fel med ett biljardbort o airhockey bord med. haha..
men drömmar går juh ;-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback