Inte min dag idag..

vaknade på tok för tidigt då det kom gubbar hit igen.. suck. hehe.
men får hoppas att de e klara snart..
rosengrens skulle tydligen komma nu i början på veckan med..
jaja.. :P hehe..

körde o lämnade Isac på dagis vid 10.
gick hur bra som helst.. fick både puss o kram med innan jag gick :P hehe
nu är det snart dags att hämta han igen..
efter släppt av isac körde jag in mot stan igen..
tog en visit på kreatuvum..men nej inget nytt schem lagt än..då mia hade vart sjuk..
körde vidare till audio,video.. o japp..mallan får äntligen ut en ny telefon :P gött..
men de dröjer lite! men gött iaf..

efter detta begav jag mej in till stan..
lämnade in cillas stövlar... fortsatte in på bildbutiken för att lämna in lite foto..
till elins present ;) hehe!
(hoppas hon inte läser detta..haha! )
begav mej till lindex, men alla kläder jag ville ha på rean va borta.
så jag köpte mej 2 par porrtrosor istället :P haha!
sen  började jakten på ett mellanstort svart album..
letade i varje tänkbar affär, men nej.. de fanns ingenstans..
o mallan som alltid är ut ei sista minuten med.. borde tänkt på detta tiidgare.

hämta ut korten vid 12..
ska gå upp till bilen...men kom fan inte ihåg va jag parkerade bilen. haha.
o hade 2 minuter på mej innan biljetten gick ut..
 sprang som tusan upp o ner för gatan i stan. HAHAHA!
 sen när jag väl hittar den o kör ut mot euronics höll jag på att krocka..
o nu när jag kom hem och ha bråttom som jag har det..
tänder jag o då gick lampjäveln i taket. hahaha!
så nu sitter man här i ett halvmrökt rum..
hur stökigt som helst då jag pyssla med elins present jag tänkte ge henne..
fy faaan, va jag e stressad!
så jaa..osmart som man är så börja man limma osv på första sidan av albumet. haha
så nu kan man inte bläddra i det o fortsätta..
nej nu får jag sitta o vänta på att det torkar! haha!

ska strax köra o hämta lilleman på dagis.
sen hem..göra klart albumet, städa, sen träna, sen hem laga mat. o sen blir det PAAARTY! :P
fy faaan vikken dag! haha!

IBLAND BARA HATAR JAG ATT JAG E SÅN JÄÄKLA TIDSOPTIMIST! hahaha!


puss o hej..
nu måste jag stressa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback