gårdagen..

ja igår jobbade man mellan
10.00-21.00 ..
sen tog man snålskjuts med elin J hem!
eller ja..in till sandra :P hehe.
så där satte jag mej själv på plats..
för när jag satte mej i Elins bil.
då visste jag att min cykel står kvar på krea..
så den måste jag gå o hämta idag ;-)
med andra ord måste jag ut o promenera :-) hehe!

iaf så hamnade jag hemma hos sandra!
där gilsen + gårner va.. snackade lite, såg på tv.. sen blev en liten raggarunda med johanna
innan man åkte hem ;)
vi hade stora planer på att gå in på harrys först :P haha! så illa :P
men vi bestämde att det e nog lugnast att åka hem...


jag har fortf. inte kommit på ngt bra att blogg om..
så jag får blogga lite om mina dagar istället..
Nu börjar helgen gott folk.. min vita helg? :D hehe!
gött mos!

Ha en bra helg allihopa! och framför allt en bra dag!
ta en dag i sänder o njut av den :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback