försovning-jobb-systemet-bowling-fest! :)

ja dagen började med en försovning..

mallan hade satt klockan redan på 9..

för bövelen, jag började ju inte förrän 11..då räcker det med att gå upp, 9:45!
men klockan ringde 9..
mallan blev arg..stängde tydligen av den med. haha!
så vaknar jag 10.23!

oj oj..stress...
in i duschen! osminkad o halvdan i huvudet, håret åt alla håll..

upp med håret i en tofs.. sen springa ut till bilen :P

så en del fördelar med denna försovning fanns juh.. :P

Biiilen :D haha!

Släppte av mamsi på jysk o sen brummade vidare till jobbet.

Jag befann mej på plats 10.58

Precis i tid :) hehe!


Baguetter, sallader gjordes..

Mat plockades fram till personalen..

Moppade golvet, åt lunch, små plockat lite!

Pratat med johanna o nu gör jag detta inlägg :P


Så efter jobbet brummar det iväg till asarum

Hämta bruttetutt, sen blir det systemet..

Vet ej om johanna hänka på mej hem eller hon dra till sandra/ sofia så länge?!

Ska iaf hem o duscha, byta kläder!

Sen bär det av mot sandras, då vi ska laga mat eller ut o äta!

Ska bli mysigt! :)

va länge sen vi bruttor hittade på något seriöst nu.. =P

Efter detta bär det av till bowlingen..

O sen till partaj i asarum ;-) ska bli roligt!

Jaa..så ser min dag ut..inte ett enda hålrum :P hehe!

Gött som tusan!

Ha en bra dag! Ska ni hitta på ngt kul idag?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback