denna ljuva dag..

har precis börjat.. malle sitter vid datorn som vanligt det första hon gör när hon stigit upp..
sen blir det en dusch. sminkning o sen vart dagen igång..
men hmm..jag ha än så länge bara kommit till datorn :P haha!

sen när man ha gjort sej till människa.
blir det ner till spirre..byta kattlådan..
sen lite häng med martin..
o sen blir det den efterlängtade spaeftermiddagen/ kvällen  med ann-sofi :-)
med ansiktsmask och färgning av håret osv!
ska bli mkt trevligt..
bara slappa men ändå piffa till sej..
en sån kväll behöver vi alla ibland :-)


jaha..nehe..nu är det dags för en dusch!
Tjo hopp!


måste oxå tillägga:
Tack till alla mina trogna läsare. det är mkt trevligt att ha er på besök :-)
jag blir glad att se att det är så många som läser min blogg =)

kolla gärna in min bilddagbok med :P
knasisen.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback