bilkörning, fika, stan, Johanna! :P

 usch jag börja känna mej krasslig igen :/

efter lunchen körde jag hem cilla och Isac :P
hämtade min apotekspåse ( som låg i deras hall, jag hade glömt den där, haha! ) o johanna hade glömt sin halsduk..
hmm..vart har minnet tagit vägen? har vi supit bort alla dom cellerna eller? :S :P

sen körde jag till asarum för att plocka upp johanna!
men hmm.. mörrum till asarum? hittar mallan?! haha,
efter lite om och men resunering uppe i huvudet så ordnade malle även detta!
plockade upp bruttan. parkerade bilen..
sen begav vi oss in till stan.. blev lite porriga underkläder inhandlade ;) hehe
+ ett par snygga spets-tights ;) grr! + benvärmare + foundation :P hehe.

efter detta inköptes blev det en fika på briggen..
malle krängde en god ciabata o sen en kaka o en loka :P haha!
efter fikat begav vi oss hem till danne..
johanna va lite hungrig så vi köpte nudlar..
o malles mage finns de ju inget nonstop i :P haha..
så vi gick hem till danne o gjorde nudlar :P
sen satt vi där ett bra tag!
satt lite vid datorn med men vad vi gjorde på den bör inte nämnas :P
klockan tickade på och vi kände att det var dags för hemfärd..
johannas söta papsi kom o hämtade oss..
o nu fick jag svar på min fråga.. haha
vart min magont kommer ifrån :P
Johannas pappa förklarade att det e c-vitaminer som man får ont i magen av..
men att det e bra mot förkylning..

hmm..men då måste det väl bli en ond cirkel? hmm..malle fattar inte :P haha!
det är bra men ändå inte..?!

hur vi kom in på detta ämnet va helt enkelt så att johanna hade tagit en tablett från en tiding idag o krängt :P haha.
hon trodde det var en c-vitamin..
men ack..så var inte fallet..det var en reningskur :Phaha! mer än så säger jag inte ;)

nu anlände man här hemma. o ja..blev sittandes här!
TACK FÖR EN KANON TREVLIG O SLAPPIG DAG JOHANNA! :-)

imorgon bli det slapp o spadag med ann-sofi :P
färga håret och ha ansiktsmask.. hell yeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback