2009!

nu är 2009 här..
Jag ska hinna med ett och annat!
Jag ha en liten lista hos sandra om vad jag ska tänka på eller så..
förändra osv! Uppskatta saker mer! år 2009 kommer bli ett bra år. de känner jag på mej!

och lätt att jag ska dra ner på alkoholen :P haha!
Har blivit lite mkt nu den senaste tiden, har festat de senaste 14 helgerna, haha!
Så jävla illa! Va faktiskt en helg där jag tog de lite lugnt av dessa..
blev bara en liten drink hos elin den kvällen/helgen!
så ja..nästan ha jag haft en vit helg på dessa 14 helgerna. haha!
Så nu får det bli ändring på de här :P
DRA IN PÅ ALKOHOLEN och festandet! haha
ngn motta får det vara! måste börja sova lite med kankse? haha!
men fyy fan va kul jag ha haft..
o vad är det man säger , ett gott skratt förlänger livet :D




gårdagen, nyårsafton!
Det var kalas kul :D hehe! det började hos sandra med god mat..
som hon o jag hade inhandlat!
Färskpressad potatis, bearnisesås, kyckling, sallad och svamp :D mumsigt värre!
jag åt massa..
vi gjorde oss iordning, sen drog vi till peter pan!
Mkt trevlig fest med folk vi kände.. sen begav vi oss till nästa partaj :P
med både känningar och okänningar!
Alltid kul med nytt folk juh :D hehe!
så det blev att vi va där ett tag.. sen rätt som det var så försvann sandra..
och jag..haha. o ngra till.. haha!
Gick i en skog. men tappade bort sandra o jens. haha!
Sådär gick man typ 10 minuter innan tolvslaget i en jäkla skog :P haha!
typ 2 minuter i 12 hittade jag sandra o hela gänget igen :D
så jag fick fira in det nya året med vännerna <3
Efter tolvslaget så ska en berusad malin o en lagom full sandra gå in mot stan med hela gänget.
Alla va lite mer eller mindre dragna :D haha
Bobby, hagge o co rökte cigarr. BLÄ! haha!
när folk röker ciggarr då vet man att det e nyår :D
GOTT NYTT ÅR SKREEEK VI!
o jag o sandra bjöd nog in ganska mkt folk till vår fest i april. haha!
men de är ju bara trevligt :)
Vi började gå mot stan..men kom på halvvägs att de nog inte är ngt folk kvar där.haha!
så vi vandrade hem till peter igen..
krängde lite smörgåstårta..innan jag begav mig in till stan igen. haha.
mötte en brud jag hade sällskap med hem. vi kom fram till att vi faktiskt hade lekt när vi va små,
haha. världen är liten ;-)


så nu är det 2009.
detta året ska bli bra
nya utmaningar, nya förutsättningar som sofia sa hela kvällen igår :D haha
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback