11 timmars sömn..

ja det var nog sömnbrist jag led av.
gick o la mej vid 22 tiden igår..
o vaknade nu vid 8.45!
sköönt!
så länge ha jag inte sovit på flera månader. hehe.
ha nog sovit ganska mkt för lite..
men nu e jag människa igen efter dessa 11 timmarna.
vaknade bara en gång, av en mardrömm..haha.
men somnade om igen..
o nu ska jag snart till jobbet!
Pappa är snäll o skjutsa mej dit idag..
sen blir det kanske promenad hem sen :P
isf, gäller det att va smart att sätta på sej stegräknarn o va lite motionärisk! ;-)

Nu är snart Johannas kontaktannons klar!
den kommer finnas på bloggen ikväll :P
spännande va ? :D hehe!

ha en bra dag!
kraaaaaaaaam!



Min kise
http://www.blocket.se/vi/19649405.htm?ca=22_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback