trötthet..

så grymt trött är jag just nu..
varför jag inte gå o lägger mej?
jo jag tackar jag..det ska jag kan jag lova!
denna kväll har spenderats med först emma.
som jag tog en powerwalk med, enda bort till asarum till Alex för att hämta mina saker :-)
duktigt gjort av oss! :-)
efter denna promenad,blev det stress hem, duschade innan jag begav mig ner till misen o gav han mat..
det var ungefär nu ( vid 20/21 tiden.) man kände sej som människa igen utan bakis-symtomen :P
sen cyklade jag vidare till Sofias place.
så umgänget för kvällen har vart sofia och jens..
guuhh vad vi ha pratat :P hehe. typ de enda vi ha gjort ikväll ;-)
skulle se på film men blev aldrig av.. vi va helt enkelt för pratsjuka :D hehe!
sen kom guneligunsan hem.. o man fick höra ett o annat!

vi pratar om sofias morfar
- ja han va ju ute på sjön så mkt. så när han kom hem tände det ju till!
sofia - guns, jag vill inte höra det nu!
gunsan - men vadå? jag sa ju bara att det tände till, kunde lika gärna vart brand eller nått!

haha.. jomen visst gunsan.. vi vet nog alla vad det betyder när du nämner ordet ''tända till'' haha!

en annan kommentar under kvällen va..
- ja jo, jag kramade ju han en gång, men då dog han ju sen!

ja..vår allas gunsan är alltid lika rolig och har alltid ngt nytt o berätta! :-) hehe!
så jäkla rolig :-)

nehe..nu ska jag sova litegranna! :-) sjukt trött alltså!
berättar om den spexade gårdagen imorgon..
natti natti! :-)





over and out!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback