torsdag..

Plugga idag? jajamensan..
jag o johanna ska va så duktiga så.. det blir att sitta på biblan idag och plugga litegrann!
men först blir det en promenad!
plugga, sen fika med Lizze, sen blir det nog promenad el. plugg igen.
sen blir det träning med johanna.. gött som tusan!


jag och skrållan har iaf kommit på en bra affärsidé nu :P haha!
vi ska starta städfirma.. japp.. J&Ms städservice!
Zigge ska bli vår firmabil med moppen där bak i baksätet :-)
vi får nog annonserat ut med att det kan bli fördröjningar i de olika städschemana..
då man aldrig riktigt vet om Zigge startar eller inte.. eller om Zigge blir sur o tvärstannar.. (motorstopp.)
vårt motto får helt enkelt blir i såna fall ''bättre sent än aldrig'' :P hehe!
ska ha en pinuppa i korkort på Zigge med så de lockar lite folk..
för vi ska ju oxå ha sån utstyrsel ;-) grr!
Någon som tycker detta låter som en bra idé, kanske redan nu vill boka in oss? haha!


nu ska skolväskan packas :P haha!
Over and out..

Kommentarer
Postat av: Sofie Pettersson

jag saknar dig stumps! slå mig en pling någon dag? får ju ta en myskväll, promenad vad som snart! och du, jag vill festa den 7:e ;) något förslag? PUSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback