Tisdag!

Idag blir det att passa lilleman :-)
vaknade vid 9 tiden idag, trött som tusan är jag egentligen..
förstår inte varför jag inte kan sova. menmne..
ringde lilleman nu vid tio iaf och han va uppstigen, satt o åt frukost! :-)
jag ska se till att göra mej i ordning.. busa lite med han.
bli väl ngt besök på ngn lekplats kanske ;) hehe..
och sen hem o käka lunch :-)
o efter det blir det att åka o bada :-) mysigt värre!

sen får man se vart man hamnar! :P
och vad vi hittar på :-) hehe!
o sen bli det hemfärd med för lilleman :-)

till kvällningen blir det iaf en rask promenad! :-) hehe!
gött :-)
jag fick med mej ngra fler igår på min kvällsrunda..
både johanna mange danne och sofia :-) haha! gött som tysingen! :P


nej nu blir det att hoppa in i duscha!
btw.. nu för tiden är man både studeranade och arbetande...
det ni!! ;-) hehe!!

Ha en bra dag allihopa!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback