stressdag?

nej inge stressdag, bara fullt upp :P hehe

10- ca 12 ska jag va lite med Elin
12- ca 14 blir det att umgås med Alex och käka thai :P mums!
14- ca 16 kan jag tänkt mej blir det ungefär till 16 iaf!
då ska jag umgås med katten! o så kommer de folk o ska titta på honom
16- ? rensa ut emmas garberod, de lär ta hela natten. haha!

sen efter detta blir det promenad,
och kanske även visit på party hos johan.
om jag känner mej manad för det..
annars tar jag bara en promenad dit i rask takt och iaf kommer uppom o säger hej!

ja så ser min dag ut! hinner inte berätta om gårdagen nu..
men ska försöka klämma in ett inlägg om det senare idag..eller ja..ikväll !
nås på mobilen om det är något :-)

ha en bra dag!
kraam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

som om du tackar nej till en fest ;) den dagen ska väl komma den med. så vitt jag vet gillar du att festa. haha

2009-02-06 @ 11:07:54
Postat av: Malin

haha.. ja men även jag kan avstå ibland ;) hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback