sovit ut :P

Idag har jag sovit ut :P
vaknade precis. mamma kom in o frågade om jag skulle sova hela dagen.
nej gud nej..
jag steg upp med detsamma.. utvilad och glad! ;-) hehe!
satte mej upp i sängen såg mitt stökiga rum (städprojektet.)
suckade, skrattade o la mej ner igen :P haha!
men det är bara te att stiga upp och städa idag..
och måste verkligen plugga med idah!
spritan med johanna ska oxå hinnas med
och även att baka! :S :P hehe!
sen blir det party..
fullspäckad dag :P


igår blev planerna ändrade..
blev inte tvtittande hos sandra..
jag och johanna fastnade i mörrum.
och senare i asarum ;-) hehe!
Tiden tickade liksom iväg..
sen körde vi omkring, tattiga vi som vi är..
och lyssnade på raggarhits :P haha
mkt, sång, skratt och snack ;-) hahah!
Tack för en jättekul kväll gums! ;-)
Ikväll ska vi med ha roooooooliiigt!
och imorgon blir det vår ensamkväll :-)

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback