paaartybrud?

ja jag är en redig partybrud har jag kommit fram till :P hehe
men jag ska bara festa nästa helg med,sen va nkter til johannas fest :D hehe!
mamma o pappa med tycer med att jag e en partybrud ;-) haha!
jag o Johanna  bjöd dom igår på vår sliskiga likör :P haha!
olika åsikter om den där likören..
men den blev senare uppdrucken denna kväll av mej o Johanna
lizette fick med sej en drink lite då o då ;-) hehe!
Kiwi var nog den minsta hund jag ngnsin sett..
mitt marsvin är tom större och väger mer. haha.. illa!
kanske dags för bantningskur igen? haha!
Tack för en trevlig förfest mina damer :-)

vi stressade bor till compa..
men vi hann inte dit i tid så vi struntade att gå dit..
åkte till ifkgården istället där det va full rulle!
men var inte så mega skoj.. så det blev att vi skulle in till stan igen..
jag och johanna..
men vi fick med oss en till på köpet :P
det va en grabb som tog mej i handen.. haha!
o vägrade släppa taget.
hade aldrig sett människa innan..
så han fick vandra med oss in till stan ( precis som vi hade ngt annat val.) haha!
han hette fritte och va en tattare hahaha!
- kan du släppa min hand nu?
- nääää! HAHAHA!
nejnej! mallan vandrade på.. och visst..de va ju bra.
man hade ju stöd mot ngn om man skulle ramla kom jag o johanna på :P haha!
vi kom in till stan utan brutna ben :P

compa var ingen hit som vi misstänkte!
men ville in o träffa elin :-)
men elin hade inte heller kul så vi gick igen
och elinbabe hängde på oss!
blev falafelrulle på marinan ;-) mumsigt värre!
svänginom dannes, sen skjuts hem av mange.
tack så mkt! :-)

Idag är jag riktigt trött...
har städat lite. pluggat och sökt ett jobb :-)
duktigt av mej. nu har jag bara bakningen och solningen kvar idag att göra!
och städa lite till :-)
tar en paus nu i matteplugget.. usch fy o blä!
vad ha jag gett mig in på? haha!
aja..nej så ska jag inte tänka,, jag ska klara detta!! :D


ikväll vankas det paaarty igen :-) hehe! niice!


puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback