ny dag..nya möjligheter.. :P

godmorgon!
nu sitter man här igen o käka gröt.. :P
goda grejer ;-) haha!
blir kanske att promenera till jobbet idag o få lite motion..
eller njae.. cykeln kanske. haha!

igår vart en trevlig dag..
jobbade, kom hem lite senare än trott..
men det gör inget.. blev en dusch..
och mat i magen!
Innan Jonas och Alle kom o hämtade mej..
så körde vi till johanna! kollade på hennes bilar!hehe!

sen  blev det färd in mot stan..
plockade upp mange, solning stod nu på schemat..
jag o johanna solade iaf. Mange passade dessan ;) hehe
men malin hade glömt sina string idag..attans! haa..
o för att undvika den vita röven jag redan ha skaffat mej så blev det
att sola näck :P haha!

efter denna solning begav vi oss till Nette..
där Lizette och Kiwi befann sej..
så dessan och kiwi skulle bli polare..
det gick inte så bra :.P hehe.
dessan morrade o hade sej..
satt och småpratade innan vi begav oss hemåt igen :P
eller jaa..jag och mange gick en runda innan det blev dags för hemfärd och läggdags.
skönt! :-) hehe!

i lördags var det myspys här hemma hos mej som gällde på alla hjärtans dag med johanna..
blev lite ''picknick'' på mitt golv på en filt med tända ljus :P haha!
ansiktsmasken åkte på med :P
sen blev det party :-)
och compa! en riktigt rolig kväll! :-)
tack så jättemkt allihopa för en rolig kväll! :-)

jobbar idag 12-17.00!
så anländer hemma igen vid halv sex tiden troligtvis!!




vissa människor förstår jag mej inte på?!


och du...dej kommer jag inte lita på mer!
du skulle inte säga ngt vidare..men de gjorde du!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback