ny dag, nya tag!

ny dag..nya tag..
vart på ikea idag med mie emil och linda..
mkt trevligt.. blev lite smått o gott inhandlat och även massa skålar till jobbet..
duktig som man är o köper grejer dit..
eller snäll som man är kanske jag borde skriva? hehe
vart mkt trevligt iaf..

ägnat hela förmiddagen åt att spärra mitt körkort idag med.. suck..

o nu är mitt körkort återfunnit.. det är bra i och för sej.. men..
dock lite väl sent.. när jag ha spärrat det o sagt upp min identitet.. men va tusan.
det går säkert att lösa..
emma hade hittat det idag... i hennes väska..
vi missförstod nog varandra i lördags..
vi diskuterade var jag skulle lägga de i lördags för att jag inte skulle tappa bort det ..
jag sa att jag skulle lägga det i ett fack i min jacka  tyckte emma jag sa..
men hade lagt det i ett fack i hennes väska just för att det inte skulle komma bort..
lätt att missförstå varandra på fyllan..men nu är det återfunnit iaf..
o jag hade ju faktiskt vart ordentlig som höll reda på de..
glömde bara bort var? haha!


har vart ute o gått en lång runda med emma nu!
mitt nya liv har just börjat :-) gött..
dock så satt vi o drack te och kaffe på preem..
det kanske bör nämnas att jag gick omkring med en stor påse..
full med frallor efter denna visiten.. hahaha!
vi rånade preem på frallor helt enkelt :P haha!
inga mer kommentarer om denna sak :P

sen när jag cyklade hem från emmas..
så tänkte jag när jag smsade med alex..
att även om det är skit saker jag skjuter upp hela tiden..
så ska jag sluta göra det.. jag ska slutföra sakerna ''jag skaaaa'' göra..
livet är för kort.. även om det bara är ''skit saker'' så är det ändå saker..
det är lika bra att tag i det!!
som en sån simpel sak, jag ha inte sett en enda ''sagan om ringen film..''
( det var på grund av detta jag kom o tänka på att man måste slå tag i saker o göra dom. )
hur länge har jag inte sagt att jag ska ta mej tid att se dom?
iaf en av dom o se om jag gillar dom?!
så nu ha jag bestämt mej..
jag ska sätta upp 3 mål denna månaden o sen ska jag slutföra dom!!
oavsett va det är! struntsak som viktiga saker!

de gjorde jag ju i somras..
jag ha alltid velat bada med delfiner o det gjorde jag..
och det kändes förbaskat bra!!
får jag chansen ska jag göra det igen :-)
delfiner är det vackraste djur som finns <3

hade tänkt o skriva nu att jag berättar om de 3 målen imorgon..
men då skjuter jag ju upp det.
så nu jäklar tänker jag så att det knakar!

Målen för februari!!
Mål 1: Se en sagan om ringen film!
Mål 2: Vara ute o går MINST varannan dag i minst ½ timme!
Mål 3: Tagit tag i allt detta med yogan eller gått ngt pass på gymmix!

Ja jag tycker dessa målen var bra för mej..
Och jag ska slutföra det :-)
o för att orka det krävs lite sömn..
så nu ska jag sova..
sen blir det promenad och frukost med emma imorgon :-)
mysigt värre!

Sov så gott!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback