kvällen..

blev pastakyckling-sallad idag till mat..
för malin gillar inte kåldpudding som de övriga i familjen åt ;) hehe! kräsen? hehe!

sen blev det faktiskt lite matteplugg gjort..
inte mkt men lite!
tänkte ta tag i det efter detta inlägget :P
sen tog jag mej i kragen och bestämde mej för att gå ut på långrunda!
skööönt! :-)
dock en aning kallt.. :P hehe!
ingen som ville gå med mej heller..så jag lånade Ozzy ett tag..
vi va ute och vandrade i lite över en timme :-)
riktigt skönt..
kom hem och kastade mej i soffan och glodde på mitt älskade greys! <3
åhhh vad jag älskar det <3
men missade de senaste avsnitten innan det blev säsongsavslut så hängde inte ritkigt med.
så nu måste jag ta tag i det tills nästa onsdag då nästa avsnitt kommer :-) hehe!
riktigt bra avsnitt idag! <3 älskar greys! <3 hehe
åt en apelsin och ett stort glas vatten..
och nu hamnade jag här..

synd att min fisan gick och blev sjuk :(
blev ingenmyskväll med fisan :/
kom inte till jobbet idag heller :( och inte imorgon heller :/
snyft! min lila fiiis! haha!
du får se till att krya på dej nu Sofi :-)
KRYA PÅ DEJ GUMMAN!

nu ska jag räkna minst 2-3 sidor matte till och sen bli det att glo på en film..
dock är jag ganska trött så lär somna!
Ledig imorgon..

Imorgon kommer bli en jobbig dag..
då kommer dom ju o hämtar aston, lär svida en hel del inombords :-( menmen..
usch jaa.. men jag tror han kommer få det riktigt bra dit han ska :-)
med sällskap av en annan mise.. det kommer han gilla :)

nej nu är det tillbaka till böckerna och får tankarna på annat håll.. :P
ska uppdatera mej om hur min vecka ser ut med :-) hehe!



puss och kram på er mina trogna besökare! :-)

ps: ngn som har ngt bra bloggämne i bakfickan? plocka fram det isf och kasta hit det? haha!

over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback