jobbig dag..

ja det var riktigt jobbigt när Linda (som hon heter.) kom och hämtade Aston idag..
kändes ganska mkt inombords..
men jag försökte hålla mej lugn och sansad!
Va hemskt o se han stoppas in i ngn annans bil i transportburen och veta att han inte längre är min..
tårarna va nära! saknaden stor!
men höll mej relativt lugn.. tills johanna kom.. :P

tårarna rann när jag satte mej i bilen hos johanna..
men johanna sa ngt liknande..

'' oj, här sitter jag o prata om min nacke när du e ledsen''
hahaha..jag kunde inte hålla mej för skratt.. så satt där i bilen och grätskrattade..
johannas kommentar
'' ahmee, så skrattar du!'' haha
sen började vi bägge skratta! :-P ngra tårar har fällts för min älskade aston idag!
men jag vet att han kommer få det bra hos dom :-)
där får han all uppmärksamet, TID och kärlek han behöver!
bara det att jag kommer sakna honom...! :(

efter detta spektaktlet så blev det in till vägga o stan en sväng med johanna..
har vart där sen nu.
både ätit och fikat :P haha
så nu har jag fått med johanna på ett pass ikväll..
ska bli mkt roligt må jag säga! :-) gött :P
detta behöver vi stumpan :-)

finns det ngra tattigare än oss.. vår konversation..
-kolla johanna, mina skor e helt fula nu!
- ja  men smörj dom med sån svart skokräm så bli de fina..de gör alltid jag! det finns inne på tian!

sagt och gjort..vi vandrar till fyndkällarn..
han i affären avråder genast att man ska ansvända sånt där på mina mockaskor..
när jag stolt visar upp dom :P haha. vakten som va där inne tyckte jag skulle köra på att spraya dom..
men herreguuh de gör jag ju.. de funkar ju inte :P
- jahaja..vad ska jag då använda menar du?
- ja vi ha en sån här borste..:P annars får du lämna in dom kanske hos skomakarn.

sagt o gjort.. jag köpte den där jävla borsten.. vad fasiken va det för påhitt då? haha!
jäävla påhitt! :-) haha!
o nu kom papsi hem..berättade historian för han..
han bara garvade. :P o så visade jag honom min skor nu.. hans kommentar till det hela
- men malin, det där är saltet som har gjort så, det kommer du ALDRIG att få väck!

nehenej säger jag..
då finns det en anledning till att köpa nya skor igen :P hahaha!
nej nu ska jag hänga in alla kläder o
göra de lite anständigt här innan jag ska iväg o träna med johanna :P

Puss och kram! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback