hemma igen..

ja jissunam..nu är jag hemma igen efter en lång promenad med emma
och en trevlig frukost på kristins..
där vi träffade kusinen min. hade tydligen mött henne ute i lördags..
och det kom jag faktiskt ihåg..
men minns dock inte att jag pratade med christos och Jannis! :S helt sjukt.
haha..men det är sånt som händer..
bara te att gå vidare :-)

vart inom polisstationen på vägen hem..
jag kunde lika gärna ha stannat en polis på stan o frågat honom mina frågor..
tanten som satt där i receptionen eller va man ska kalla de kunde ju ingenting.
hon fick gå bak o fråga poliserna.
det kunde jag lika gärna ha gjort själv.. menmen..
mamma har mer koll på allt detta än vad den där tanten hade..
o hon ska faaan veta sånt!! menmen..
vilken tur att man har mamma egentligen :-) hehe!
tack mamsi!
utan dej hade jag aldrig fattat detta ;-) hehe!

jaha..sen skulle jag inom o hämta mitt linne med men de glömde jag bort..
typiskt mej!
o när jag väl kom på de pallade jag inte sticka tillbaka, va ju så satans kallt ute!
så cyklade hemåt! o nu sitter jag här.
trött, osminkad men guuh va nyttig jag känner mej som ha vart ute o gått :-)
förtjänar mej ett glas loka och en stund på soffan framför tvn :-) hehe!
nu jäklar har det blitt ändring på mallan!
o så ska det fortsätta :-)



wehoo! peppa mej nu gott folk så jag fortsätter i denna stilen :-)
så jag inte återvänder till att vara en soffpotatis :P
nej just det ja..de kan jag inte...
jag ha ju satt upp mina mål.. o dom ska jag jääävla hålla! :-)
ngn som vill se sagan om ringen med mej ngn dag? ;-)


over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback