hemkommen..

äääntligen hemma igen..skönt som tysan :P
ögonen e trötta..jag e gnällig..
och det verkar som en del människor har gått under jorden.. :S   inget skoj alls faktiskt..
jaha..om man skulle ta tag i sitt liv o duscha lite :D haha! sen kanske ta ngt att äta ?! :-)hmm..ja jag ha inget vettigt att skriva..

förutom att elin..
du är verkligen guld värd! :-)
vi pratade över en timme igår men kändes inte alls så länge.. :-) hehe!
vår konversation när samtalet avslutades lydde:

- Oj elin, vi har pratat i över en timme nu!
elin - Ja det gick snabbt!
jag - haha. ja det gick väldigt fort
GODNATT!
sen la vi på :P haha!

elins otroligt gulliga kommentar med..
vi pratar om lite boys.. haha!
enbart om SÖMN med grabbar! haha!
elins härliga kommentar.. tänker o säger sen
- hmm..ja men du..Han var nog den bästa jag har sovit med!

haha..du e för go gumman!
vi pratade av oss en hel del med varandra igår och gav varandra råd! :-)
fick ett fint sms av henne senare..ngt i stil med. ''Är verkligen glad att jag har dej malin <3''

Elin, du har alltid mig..och jag är glad att jag har dej med..
man kan alltid ringa och prata även om man inte alltid kan ses!
du har sett mej vara ritkgit arg, gråta,sur, full,
riktigt glad (för de e jag alltid med dej nästan :P ), ja alla mina sidor har du nog sett,
du finns här för mej gumman oavsett och jag för dej!! du är bäst gums!
vänner föralltid?
<3 <3 älskar dej! <3 <3



<3 VÄNSKAP! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback