glad dag? :D

vaknade innan idag.. två sms mottagna..
och jag hade inte ens vaknat av dom.. :S
märkligt. jag som alltid vaknar av sms..
''malin min malin, idag blir det pulkbacken :) ''

jag bara flög upp ur sängen.. öppnade fönstret o såg ut!
japp snön va kommen.. :P hehe! trots att man längtar till våren nu..
men när snön väl är här..då får man göra de bästa utav situationen :-)
PUUUULKA! haha.
tur att man ha barnasinnet kvar :-)

idag är en glad dag..
dock en aning trött nu..men det e en anna femma ;-) hehe
jag va så glad innan så jag bara ville skrika.. haha!
jag e allt bra konstig! är på strålande humör idag alltså :-)
har vart på vägga idag med och fått mina böcker.
än sålänge känns allt bra!
och jag ska verkligen kämpa för att klara Matte B!
men de ska nog gå fina fisken :-)
man får mkt hjälp och jag ska berkligen anstränga mej!

efter träffat mattelärarna.. så blev det en visit uppom den andra läraren.
den kursen känns så skoj att läsa! :-)
dessutom tyckte hon att jag va klok :P haha!
ska bli riktigt kul att plugga lite igen..
trodde aldrig jag skulle säga det, men ack va kul med plugg :-) haha!

försöker att inte tänka på den kommande veckan.
för den gör mej stressad. :-)
har för mkt projekt på G nu känner jag..
promenaderna, jobbet, plugget, pulkåkning, festerna, alla <3 dag, träningen, kompisarna osv osv!
usch...har jag nu tagit på mej för mkt igen? hmm.. näää!
jag fixar detta :P

Malin är från och med idag..
studerande, och  arbetande :P
det ni!! :-)

ikväll blir det nog en tripp till Mcdonalds med emma och ta en fika..
kanske även Lizette hänger med? :)
trevligt värre!

ha en fin dag.
nu ska jag ut i pulkbacken med sofia och jens!
kanske ngn mer?
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback