fylla...

nu är det slut på malin karlssons vilda festande..
fy faaan! huvudvärk idag..blää!

vart en trevlig förfest hemma hos emma..
spelade spel, drack o va på allmänt bra humör..
Jag o jocke o emma va även o käkade på ticka house eller va de heter..
det var ganska gott :D hehe..
sen promenerade vi hem till emma igen o där satt johanna o cilla o väntade i vardagsrummet..
drack drinkar cilla blandade ;) haha!
blev en sväng inom compa men fick ingen gratisstämpel så då sket vi i det..
dock gick folk på att jag o cilla va tvillingar.
vet inte redigt om de gick på att johanna va vår yngre syster,
hon kom ut hela tre timmar efter oss,därför hon såg så annorlunda ut jämfört med oss :P haha!
så med andra ord va vi trillingar med ett tag ;-)

vi gick hem till emma igen o festade vidare hon o jag..
shotade massa med.. det skulle jag aldrig ha gjort.. hehe
sen bar det av mot harrys.. det är här mitt minne försvinner helt!

helt sjukt otäckt att jag ha gått o tappat minnet!
minns inte när jag o emma gick till harrys igår alltså..
minns inte ens att jag vart på harrys o
det är verkligen inte likt mej att tappa bort min KAMERA!!
och inte heller bankomatkortet och körkortet!
så slarvig har jag aldrig vart..
men ringde systeryster så hon tog hand om min kamera..det var nog tur det :P
så lite vett bakom skallbenet har jag minsann allt ;-)
dock är körkortet på vift men ha nu återfunnit bankomatkortet..
låg på harrys!
men det är ju spärrat...spärrade det idag..
så det ha jag inte ngn nytta av nu heller..suck!
ska bli spännande att se om det är ngra pengar kvar på det..
sen får man väl göra ett nytt körkort  med :P
KLANT MALIN..

men äsch..ingen ångest längre..
det är sånt som händer...
det går ju att fixa så det är inget att deppa ihop över..
det löser sej :-)
men nu är det slut på hårt o vildt festande minsann för mallans del!!
man får ju tänka på levern..och ryktet :P hehe!
faan med att det e fest nästa helg med..
få nog bli sista festen man festar o sen är det bra sen för ett låååååångt tag framöver
man kan ha kul utan alkohol :D
får bara ta o dricka långsamt och inte så starka grejer..
och inte som igår när vi hade lite brådis och typ fick i oss dricka ganska fort ;-) hehe!
menmen..man lär av sina misstag..
o jag säger bara ALDRIG MER JÄGERMEISTER!!!! :P haha!

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback