dagen..

dagen har rullat på jättemkt att göra idag igen..
så en aning trött idag med.
men ack vilken heting som va på krea idag ;-) hehe.
tänkte först lägga in en stöt..
men lite anständig får man ju vara på jobbet :P haha!
riktigt het va han,tusan med ;-)
själv va man ju inte lika het :P haha.
stod där i min röda kreatröja o log ;-)
''va det bra så?'' haha!
han köpte läsk, kaffe och en glass till sin lillebror ;-) (hoppas de va hans bror iaf =p )
sicken heting.. är inte ofta man får ett sånt ''woohoo,vikken heting-ögonblick''
men jo minsann det fick jag idag :P hehe.
dessutom var han bara 3år äldre än mej :P haha!
det ni!! :p
gick ut o torkade borden lie extra för guuuh, vilket ögongodis ;-) haha!

sen nu har man ätit..
sen pratat i telefon med Jonna..
fick ngra goa skratt och en bra vägbeskrivning :P hehe!
så på måndag blir det kallekrona..
ha ett ärende där att göra..
håll tummarna för mej :-P
sen blir det att fika med älskade Jonsy!
ska bli riktigt roligt..
bli kankse en visit inom östersjö med o hälsa på Hassemannen :-) hehe!
trevligt trevligt :P

nej nu ska man väl plugga lite...
sen kanske ut och gå?! :P
eller blir det en film ikväll? hehe!
ja jag får se hur jag gör.. :S

PUSSSSSSSS! <3


over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback