dagen..

min dag har vart väldigt utmattande måste jag säga? haha!
nej inte så farligt..
vaknade iaf av mors vackra stämma :S haha!
hon kom in o väckte mej kvart i 8.
skulle vara hos doktorn 8.20
blev att snabbt göra sej iordning..
sen en stund framför datorn och sen rallyfart ner på bettan ;-)
på läkarstationen kom vi egentligen inte fram till så mkt..
mina ögon har ju lugnat ner sej nu juh! så jag ha inte haft så mkt problem med dom.
skulle egentligen tagit allergitest..
men en kollega till den läkaren jag fick tyckte det var som att kasta ut ett spö i havet och se om  man får ngt napp..?!
hmm..så jag fick aldrig testas! :S märkligt..
det va så dyrt att ta sånt test.. visserligen kryssade vi i en hel lista på vad jag skulle testas mot, haha!
o så satt jag jämte med.. ''ja det där är lika bra att med kryssa i '' haha!
så det vi kom fram till,
om ögonen börja rinna o ha sej igen för de kan lika gärna vara så att jag ha botat det själv..
med dropparna :S hmm.. aja..
iaf om de börja rinna igen så ska jag tänka på när,hur och var..? o föra en liten ''dagbok''
de kommande 2 veckorna o sen höra av mej igen..
då kan man ju utesluta mer än hälften av alla saker jag skulle testas mot :P haha!

iaf..så jag cyklade hem efter denna  visiten.. alltså la man 120 kr på ingenting..
för jaa..det e vad ett doktorbesök kostar!
o dessutom betalar jag skatt, jag borde fått göra det där testet :D haha!


va hemma en stund.. städade, bytte om och sen gck jag hem till johanna :D
lite vägar hit o dit, visste inte riktigt var jag var :P haha!
men jag kom fram och det tog typ 1 timme och 5 minuter att gå! :P
det ni!! ;-) hehe!
sen har vi vart o drällt på stan, leksaksaffärerna, skrattat som ngra galningar..
men dagens roligaste var ändå att jag kan se på johanna om hon gjort ngt ''busigt'' hahaha!
fan vad vi skrattade när jag frågade henne de, haha!
helt sjukt att jag kan se det på henne ;-) haha! aja.. det blir väl så när man umgås så mkt som vi :P


en mkt trevlig dag :-)
kvällen består av att sätta på sej hello kitty-tofflorna, pyjamasbyxorna och börja städa :P haha!
inte så trevlig kväll ;-) haha!


over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback