byte av abonnemang?

byte av abonemang? eller ska man behålla telenor? hmm..
det är klurigt det där.. finns ju sjukt mkt att välja på med juh..
massa olika operatörer, och massa olika erbjudanden..
hur ska man veta om man valt rätt? väljer rätt? hmm..
det är klurigt minsann o dar! :P
ngn som har något bra förslag?


dagen idag för övrigt har vart bra..
va på jobbmässa tror jag det kallades med johanna o mange. sen blev det matlagning hos johanna..
sen körde vi ut lite hemleveranser av resterna ;P haha.
innan det bar av mot stan igen.. inhandlade en väska, trosor, och vin!
dessan fick följa med in på spritan ! ;) trevligt värre :-)
sen har vi egentligen inte gjort så mkt mer vettigt idag.. kört omkring i Zigge!
hämtat min mössa hos johan
och sen nu på kvällningen tog vi en fika på mcd..
ringde Lizette och fick med oss henne med :P hehe!
sen blev det hemfärd! :P
o man hamnade här! funderade på att ut o gå.. men jag e för bövelen helt slut.. ska kasta mej i sängen för en gång skull och se film.. brukar aldrig vara såhär trött vid denna tiden?! märkligt!
TACK FÖR EN TREVLIG DAG IDAG IAF SKRÅLLAN! <3
Igår försökte jag vara duktig att läsa med..då jag inte va trött..skulle vara lite nyttig o ta tag i läsandet.
läste en halv sida sen somnade jag..
läsa bok för malin karlsson = rena rama sömnmedlet :P haha!

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback