bloggämne?

jag ha fortfarande inte kommit på ngt bra bloggämne..
jag kommer på massa ibland.. men glömmer det lika fort igen.. :P hehe
så glömsk som man är..
så blir att man får berätta om sina dagar, lite gnäll och massa glädje :P

uscha vad jag e sleten idag..
jag vet att jag e det..
man känner ju sej sååå mkt bättre när folk påpekar med att man ser sleten ut! haha
ja jag vet att jag ser hemsk ut liksom! :P haha!
låt mej va! man är sleten o ful ibland, så är det bara! hahaha!

i alla fall så har det vart mkt på jobbet att göra idag..
så e helt slut nu känns det som..
blir väl att plugga lite matte, se en film kanske på sin höjd..
tänka igenom veckan.. och sen bara ta de lugnt..
kanske en och annan promenad med ;-) hehe!
och kanske äta lite med? :P

aston blir ju hämtad på torsdag med..
lär svida en del inombords..
kommer sakna han sjukt mkt :(


det roligaste/ sötaste jag ha blitt kallad/ beskriven än sålänge denna veckan va nog av alex:
''när jag skulle beskriva dig i lördags så sa jag "
''hon är som en söt lillasyster"

haha..så japp..nu har man gått och skaffat sej en storebroder med ;-)
gött ;-)wehooo! haha!
 tack för den kommentaren BROSSAN! :-) haha!
va bara tvungen :-) hehe!

usch vad trött jag är.. ska man ut o gå eller? :S hmm.. *fundera*


trött är jag iaf på en del folk...... :/ menmen..


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback