torsdag och en dag närmare helgen..

så skönt att det redan är torsdag..
men ändå skrämmande..för tiden går så jädra snabbt.
man hinner knappt komma till jobbet förrän man ska hem igen känns de som ibalnd..
imorgon är det fredag..
och det innebär att det blir ikea med J & J efter jobbet..
sja handla lite till lägenheten..
så skönt att handla lite så man kan få lite ordning och reda här hemma!

det är snart jul, herrejisses! tiden går så jääädra fort..
och jag ha inte ens börjat med julhandlandet än :S
jag får börja med det i helgen eller kanske nästa vecka..


vaccineringen i tisdags märkte jag av igår kan jag ju säga..
hade så ont i armen.. men det känns bättre idag..
man var lite osäker på om man skulle ta den eller inte..
men imed att jag är i en riskgrupp så beslöt jag mej för att ta den..
magkänslan sa en sak och huvudet en annan.. :P haha.
men jag tog den.. det gick på 1 sekund o så var det klart..
nu är frågan om jag ska behöva ta en till..då jag är i riskgrupp..
ska fråga läkaren det nästa vecka när jag ska dit...
man hör så mkt om det där vaccinet.. och att det ska vara farligt osv.
men ingen vet egentligen om hur det kommer att påverkas längre fram..
men skönt att ha lite skydd mot influensan iaf! :-)
och man slipper ha på sitt samvete att smitta ner andra som inte får ta den! :-)
ja det tog ju upp till 2 veckor innan det började verka..
eller ja..tills antikropparna skulle bildas.
så man får väl va lite försiktig ännu :P hehe!


nehe..nu blir det att plocka och dona här!

Men ha det så bra..
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback