söndag = slappardag..

helgen är över och det ha vart en kanon bra helg.
fredags blev det bara myspys med älskling..
blev idol, chips, grönsaker (blomkål, morötter,gurka) och dip till de. muums! hehe

lördagen kom, vi städade, lånade pappas bil.
blev en sväng till nättraby och inhandlade väldigt mkt intressanta vegetariska o mjölkfria produkter :P
fick även tag i den där vegetariska produkten jag har försökt få tag på..
men i vår stad finns det ju inte så stort utbud kanske.. :P hehe
ska dock kolla på coop med om man tycker det e gott..för ha hört att de kanske kan ha den med..
färden fortsatte in till lyckeby där vi strosade omrking, lovely! så mysigt..
vi anlände hemma i karlshamn, pratade med päronen innan vi cyklade hem igen..

på kvällen anlände det massa folk och snart var festen igång..
blev karaoke, trevligt snack, nytt folk, utgång, fyllemat och en helt super bra kväll helt enkelt.

idag har jag o honey bara tatt de lugnt..
de behövs.. min förkylning har visst råkat smitta av sig på älskling med, oops! hehe
så nu är han oxå förkyld.. stackarn! så blir att han stannar hemma från jobbet imorgon..
de enda spännande som har hänt idag är väl att jag slagit i min brutna tå..haha..
om de nu är spännande :P
och ja..just de ja.. jag råkade nästan orsaka en brand i köket..
men man får ju se det positivt.. vi fick lägenheten utvädrad och
brandlarmet tyckte jag funderade alldeles utmärkt.
och det är ju alltid bra-att-veta-saker.. haha!
så nästa köp vi gör till lägenheten blir en brandsläckare! ;-)

de roligaste var med, mitt i kaoset o röken, ropar jag på jesper,
- det brinner nog..vad ska jag göra? det ryker.
- jäklar vad det luktar..
ser hur han tittar in i köket o sen försvinner in i sovrummet,
sätter sej o ta på strumpor och tröja. helt lugn! haha

- Jesper, hallå, de brinner här.
- Ja jag kommer nu, öppna alla fönster!
stirrig som man var sprang man ju runt i hela lägenheten..men de e tur att vissa kan behålla lugnet.. :P
ganska kul ändå, vem tänker att man måste ha strumpor på sej. haha! ja han är för söt honey <3
sådär stod vi.. tagit ut plåten som oxå rök, jesper stod i hallen och viftade förtvivlat med grytvantarna för att får brandlarmet att sluta tjuta o jag kutade omkring o öppnade fönster!
så blev täcke och soffläge sen i kylan :P haha! efter ha torkat ur ugnen. :P
men nu är allt återställt igen.. och vi fick mat på bordet även idag! så de e nice!


nehe..nu blir det beck och mys med älskling <3
kan inte bli bättre! <3

Hoppas ni med haft en trevlig helg! :P

Kommentarer
Postat av: Sanne

hahah typiskt dig karlsson :D

2009-12-15 @ 12:30:27
Postat av: Malin

haha..sånt som händer.. :P Tur att Jesper har vant sig vid min klantighet nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback