snurrig dag med mkt att göra..

usch är trött..eller ja, övertrött.. sovit riktigt dåligt inatt.

sen imorse fick jag skjuts till sjukan i snöovädret av mamma..
vart o röntgades, efter de promenerade jag hem till mamma,
sen skjutsade hon hem mig, kom hem till tvätten och startade den..
sen ha jag julhandlat, tvättat, gjort mat o ätit..
och nu gjort julrot istället för julskinka..
men imorgon blir det skinka utan roompa som tillagas, haha!
men ingen riktig jul utan vanlig traditionell skinka så jag ska få en bit av mamma o pappa :P
onödigt att köpa en hel skinka när det bara e jag som äter den..
får ju kasta hela sen ändå juh! hehe.
men detta blir bra..

imorgon blir det att träffa girlsen, ut o äta.
mysigt. behöver lite avslappning o varva ner.
känns som man ha så mkt att göra hela tiden.
städa, får ner saker i källaren, källaren vi måste städa,,
saker i lägenheten så som att få upp taklampor,
all julmat ska fixas, alla julklappar ska inhandlas, osv osv!

ska bli kul att träffa girlsen imorron o bara snacka lite skit
och äta gott.. det gillas <3

mysig o trevlig fredag med tjejerna, de kan jag slå vad om att det blir..

även lördagen ser jag framemot denna helgen.. läängtar!
ska bli kul o mysigt även denna dag!
granen ska in, julmaten ska finnas på border och kanske även en liten nubbe :P
partaja sen eller bara myskväll..får se vad man känner för! :P

denna helgen kommer bli såå greeeat.. det känner jag redan nu!

ont i huvudet nu för att man har sovit så dåligt..
så nu blir det till att krypa ner i sängen!
gonatt allihopa! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback