måndag o ny vecka.

denna veckan börja bra.
älskling är hemma från jobbet, förkyld som en nejlika :P
nej det är kanske inte en bra början på veckan så sett..
men ack så mysigt att ha haft han hemma hela dagen :-)
vi har bara slappat o myst..o jag försökt ta hand om gnällspiken..
glott på beck filmerna typ hela dagen.
karlar blir jäkligt gnälliga när de e förkylda :P haha!

nu har vi precis gjort och käkat lasagne.. sjuuukt god var den! mums!

denna veckan är inte så mkt mer planerat än..
lungröntgen på torsdag...
så får hoppas det går bra..
ska fortsätta med medicinen som vanligt sa de i fredags när jag var hos doktorn..
innan man gick trappan ner till nästa doktor, men det gick bra..
trots att läkaren glömde bort mej o jag satt där mer eller mindre i närmare 2 timmar.
men fick tusen förlåt o pengarna tillbaka så det var rätt lugnt :P hehe!
så får vänta på vad röntgen säger sen och om man ska få ngn mer medicin,
läkaren ska kontakta mej sen igen.. efter röntgensvaren har kommit!
skönt iaf att lungkapaciteten hade blitt bättre :-)
nästan tillbaka på normalvärde..

nehe..nu är det tillbax i soffan igen och film med honey <3
myyys <3

är så glad över att jag har dej..
vår fina lägenhet och den framtid vi kommer att ha tillsammans.
vet att du älskar mej för den jag är.
och att du aldrig skulle såra mej!
Är glad för att vi har varandra, har roligt tillsammans,
känner tillit till varandra, gråter o skrattar ihop,
att vi nästan aldrig bråka, att vi finns för varandra,
stöttar varandra, ge varandra glädje..
du är min bästa vän och min underbara sambo!
Jag älskar dej min fina Jesper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback