onsdag och lillördag..

denna lillördagen ska spenderas i soffan med min honey.
vi ska mysa framför film o äta goda chips :P hehe!
mys mys!
så jag avstod ut på krogen..kändes mkt mysigare o bättre att va hemma hos älskling! <3
men tack för ni frågade tjejer <3


japp nu har halva veckan gått kan man väl säga.
nice.. nu är det inte länge till fredag..
och är de inte länge till fredag så är de inte länge till helg.
sköööönt :P

idag blev det jobb igen på min gamla skola,
prästslättsskolan.. :-P
igår la jag märke till alla lärare som finns kvar..
som var där på min tid..
och vi som tyckte dom såg gamla o stränga ut på den tiden..
tänk då vad 6åringarna tänker nu :D haha!

en jag jobbade med idag frågade mej..
hur länge sen var det du gick här?
jag fick tänka efter för att sen svarar, ja det va ju 10 år sen jag gick i 6an..

herrejissus vad gammal jag kände mej..känner mej!
och kommer ni ihåg de där fula brickorna i matsalen?
de fula oranga randiga som fanns på min tid och som fortfarande finns kvar :P
som barnen fortf. använder..
konstigt att dom ens har hållt så länge..
åkt in o ut i diskmaskinern och tänk alla barn som användt dom.. helt sjukt :S hehe

o likaså lärarna att dom fortf. finns kvar.. ja..fast även dom har ju ngra år på nacken nu.. :P
men absolut kul att se att de har trivts så bra med sitt yrke o fortfarande jobbar med det..

kanske man ska bli lärare? :P hehe!

nee..nu blir de åter tillbaka till tvn :-)
ha en bra kväll allihopa!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback